غرور لعنتی

استاتوسکده وغمگین سرای من

بہ نام کسے کہ پاکتر از شبنم بہار است~بہ ﺳﻼمتے ﺍﻭنے کہ ﺭﻓﺘﻮ ﺗﻨﻬﺎﻡ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﻭﻟﯽ ﻫﻨﻮﺯﻡﺗﺎﺭﯾﺦ ﺗﻮﻟﺪﺵ رمز گوشیمہ

بهم می گه دوسم داری ؟

اگه داری چرا هیچوقت بهم نمی گی

هیچوقت نشده تو چشام نگا کنی و بگی دوسم داری

من که همیشه بهت می گم دوست دارم ، زندگیم ، عشقم ، پس چرا تو هیچوقت بهم نمی گی

می دونم دوسم داری ولی دوست دارم از زبونت بشنوم

 

نمی دونم چی بهش بگم فقط بهش می گم آره

خداییش اینقدر دوسش دارم که یه تاره موشو به کل دنیا نمیدم

دوست دارم سرمو بزارم رو شونشو بهش بگم تو تمام زندگیمی ، به خاط توئه که تمام مشکلات زندگیرو فراموش می کنم ولی باز این غرور لعنتی زبونمو بند میاره

نه می تونم غرورمو زیر پا بزارم نه می تونم عشقمو

نمی دونم چیکار باید کنم موندم توش

آخ از دست این غرور . . .  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 2 مرداد 1394برچسب:,ساعت9:57توسط مصیب پورکهنوجی | |